Wednesday, June 8, 2011

saya budak baru belajar

07/06/2011
rentetan dr persoalan MHJ mengenai mengapa aku menjawab panggilan telefon agak kasar
aku ambk keputusan utk meminta pendpt dia td n menerangkan sbb cara aku menjawab panggilan telefon berbeza mengikut jantina.
n setelah dia bg pendpt dia, aku buat kesimpulan sendiri
aku perlu ubah cara aku jawab telefon tu, coz takut ada pelanggan yg salah anggap plak nnti.
takut dorg ingt aku marah dorg sebenarnye.walaupun aku x berniat begitu.
dia sempat ajar cara jawab telefon yg lebih proper. n dia siap pesan suh aku bgtau bakal suami aku yg aku pny suara jns high note.so klu suara aku tinggi tu x bermakna yg aku tgh marah.tkt kang de plak yg pengsan sbb terkezut dgr suara aku.hahaha klu btulla jd lagu tu..naya2hahahahha
aku ckp kt MHJ yg klu aku ckp dgn suami aku nnti lainla cara cakap aku,takut aku ckp lemah-lembut skrg de plak yg terpikir lain karang.sedangkan aku ckp cara yg dia kata cam nk marah org ni pun byk yg mengaco aku smpi de yg bertapa kt ofis tu kdg2 (aku assume kacau n bkn mengorat).dia siap ckp g mungkin kita kata nnti kita ubahla,tp sesuatu yg dh jd kebiasaan biasenye sukar utk diubah, alah bisa tegal biasa.


Monkey Winksbaik sifu saya akan ingt pesanan anda dan saya akan cb follow
saya xkn lupakan jasa baik anda itu


154218d4baru aku sedar yang selama ni cara aku ckp dgn customer terlalu kasar, ish3X apa nak jadila.kesian customer aku, selalu kena marah.

-Abid-





No comments:

Post a Comment