Wednesday, June 1, 2011

Misi Bermula..

hari ni customer x ramai nasib baikla coz time2 ni la nak pulak elektrik xde
cubaan...panas toksah ckpla.sabar...mcm duk kt dlm sauna...sampai 2 jam.dh call TNB katanya de prob kt pencawang dorg.hrmm..tunggu jela jawabnye n duk dendiam..

blk keje pkl 5.45ptg smpi umah pkl 6.15ptg trus tkr baju n seluar then trus ambk raket
excited ni dlm misi memastikan badan sihat, kolestrol x berkumpul kt organ utama n berstamina selalu.
misi pun bermula bermain badminton dgn MHJ.mmg truk aku kena..maklumla aku mg bknye pandai main badminton pun.klu setakat main2 tu taula.hahahaha
dgn sengaja dia pkl shuttle tu biar pegi jauh2 n aku kena kejar.mencunggap2 siap sakit perut g.maklumla td x warm up, padan muka aku.si MHJ sblm tu dh duk warm up,siap berlari lagi smpi ke kundang jaya.aku ni lenggang kangkung je trus main.mmg padanla..harap2 mlm ni xdela badan aku sakit gamaknye..
esok kena truskan misi ni..xleh hangat2 tahi ayam je.

-Abid-

No comments:

Post a Comment