Saturday, June 11, 2011

ia menyerang lagi

sehingga semalam dh 4 hari berturut2 setiap malam aku sakit di bahagian dada
sakit yg mencucuk2, sometimes rs cam sesak nafas, n bila bernafas de cam bunyi wisel,
selalunye pe yg aku wat bila jd camni adalah sapu minyak angin kt area yg sakit then minum air suam byk2
yg peliknye bnd ni cm jadi bila malam je, sblm ni pernah gak jd time siang tp br jd 2 kali je
cm kali ni aku risau skit sbb sakitnye berturut2 selama beberapa malam.
ibu suruh aku catat apa yg aku makan hari tu yg buat jd mcm tu
so far aku dpt kesan beberapa makanan tertentu or dr jenama tertentu
tp analisis aku blum lengkap lagi. aku dh elakkan makanan tertentu
tp still masalah sesak dada ni dtg mengapa ye?
mujur sesak nafas je n bkn putus nafas terus.
Alhamdulillah sehingga hari ni aku masih terus bernafas di muka bumi Allah ni, di dunia fana yg hanya sementara ni.
kalau ditakdirkan umur aku dh x panjang lagi harap2 masa tu aku sempat mintak maaf dgn semua org
maklumla kita ni manusia, mmg x lari dr melakukan kesilapan
hutang sesama manusia de lg yg x setel ni, hutang dgn Allah apa lagihead-down-oh no-crying


“Dari Abi Hurairah Radiallahuanhu katanya: Telah bersabda Rasulullah Sallallahu Alaihi Wasallam: Roh seseorang mukmin itu tergantung-gantung (dihalang daripada tempat yang mulia) dengan sebab hutangnya sehinggalah hutangnya itu dilunaskan.’’ (Riwayat Al-Imam Al-Tarmizi).


aku xnkla bila aku dh mati nnti roh aku tergantung gara-gara aku ada berhutang dgn orgkan.


SO KALAU SAPE2 YG DE AKU HUTANG DGN KORG BGTAULA YA.BOLEH AKU BYR COZ AKU X INGT SGT AKU DE HUTANG DGN SAPE G NI. big-black-eyes


-Abid-







No comments:

Post a Comment