Monday, June 6, 2011

aktiviti hujung minggu

04/06/2011
blk dr kalumpang aku trus punggah brg keluar dr kete then bersiap g kenduri kawen syafiq kt kundang
mcm biasela setiap kali aku g kenduri aku tgk yg dtg mesti muka2 yg sama
pas blk dr kenduri syafiq aku g hntr roadtax SMMR plak.lama kot aku kt umah dia,2 jam duk bercerita psl mcm2 termasukla psl life dia pas bergelar isteri ni,dia mmg sgt bz since next week kenduri kawen dia plak.menyemak je aku ni org tgh sibuk2 wat persiapan tula aku dtg bertandang..sempatla plak aku timbang berat since aku notice yg byk seluar aku dh xleh cangkuk.ades..bahaya ni..
timbang la tgk2 berat aku dh jd 60kg dh naik 4 kg.TIDAAAAKKK...
misi yg lepas pun x buat lagi, kena disiplin exercise....aku bknye riso gemuk cm riso bj byk x muat je..kang membazir..nk kena beli baju br g.

05/06/2011
ikut mak aku g umah aunty yina, mkn2 kt umah dia, smpi tersesat gakla cari jalan.makanan mmg heavenla sedap...dorg pun duk berborak n tgk gmbr2 time get together aritu.aku plak join anak2 kwn2 mak aku yg lain  g melawat kawasan rumah sekitar yg mana most of it adalah bungalows.mmg cantik2la rumah2 kt situ..besar plak tu..cm yg x best walaupun bungalow still umah sebelah2 dgn umah lain n sempat gak aku tgk drama betapa x sabarnye org2 kaya ni (x sume kot)..blk dr umah aunty yina smpi je umah dh maghrib.pas dh makan kenyang2 mengupdate blog sambil tgk tv.skrg jam dh pkl 3.15am mata  pun dh layu.esok kena bgn pagi n life goes as usual.esk pagi2 kena g keje.
k la masa utk tido.


-Abid-

No comments:

Post a Comment