Tuesday, June 21, 2011

Blackout

cubaan utk hari ni
di kala aku tgh de byk keje nk wat
tetibe lak letrik xde..
kalau x silap aku bln ni je msk kali ni dh 3 kali letrik xde mcm ni..
sshla nk wat keje..dhla bisnes awk bergntg pada tenaga letrik n internet
haish..boleh mendtgkan marah ni..dhla panas..
alhamdulillah bekalan letrik kembali sblm pkl 12.30
so smptla aku menyiapkan keje2 aku yg dh terbengkalai td

2 jam setgh gakla letrik xde n aku berSAUNA kt dlm opis nionion-head-emoticon-16
cobaan..peluh bercucuran...abisla pasni bau peluh..

walaupun dikala hujung bulan n org stilll blum gaji..boleh tahan gakla customer yg dtg
x menang tangan gakla di watnye..
skrg ni aku dh xde pembantu, MHJ dh abis tempoh keje part time kt sini
so sume keje akula yg kena wat
hu3,dh xde org nk dibuli dah..


td tetibe je td de customer dtg serang..marah2..sabo jela
dia yg x phm sbnrnye
aku plak yg kena maki hamun..onion-head-emoticon-26
biasela..keje yg de berdepan dgn customer ni mmg mcm tu

kita kena baaanyak kan bersabar melayan mereka..
walaupun sbnrnye kt dlm hati hahahahahaha jahatnye..


walau apa pun yg berada dalam pikiran kita, kita tetap kena utamakan customer.
maklumla customer is always right..
MHJ pun selalu pesan muka tu senyumla sikit..jgn masam n garang je..cam nk makan customer..




-Abid-

No comments:

Post a Comment