Monday, June 13, 2011

aktiviti aku bila x keje

12/06/2011
bgn pagi konon2 nk cuci kete. last2 malas so x wat papepun kt kete tu
let me thinkerm..nk watpe ye arini?
br teringt yg aku dh promise nk dtg umah amanina utk tlg dia wat cupcakes
so aku dh berada di rumah amanina pada pkl 11.30pg
mula2 aku just layan alya main je + kejar dia sbb aku cm tlg tgk je nina time dia duk bancuh adunan utk wat cupcakes tu sbb aku mmg x tau bahan2 n sukatan utk wat cupcakes tu
pas dh siap dia bancuh 5 adunan br aku tlg dia wat pe yg ptt, akhirnye pada pkl 6.00 ptg siapla keje2 memasak n packing cupcakes sebyk 279 biji. dh boleh rehat..onion-head-emoticon-18
yg wat lbt tu pun sbb de rehat2 jap n coz alya pun nk tlg buat cupcakes sekali
gpun dh xde ruang nk ltk cupcakes yg still panas fresh from the oven tu utk disejukkan
pasni turn aku nk wat muffin aku plak. papehal rehat dulu.cuci perkakas buat cupcakes dl.
dh siap keje cuci mencuci turn aku plak wat muffin. tp kali ni aku tukang masukkan bahan2 je tp amanina yg kacaukan sbb alya nk berdukungla plak. layankan je..budak..mmg nk org layan dia.dh siap nina bancuhkan aku bg blk alya kt dia n setelkan next job utk muffin tu.
dh siap masukkan bancuhan muffin dlm cup n mskkan dlm oven.aku pe g mkn dinner yg amanina dh sediakan.Alhamdulillah dh kenyang n sedap...thanks nina coz masak mknn extra utk aku.susah2 je.onion-head-emoticon-1
pkl 7.30 muffin dh siap pas kuarkan dr oven kena biar dia sejuk dulu.dptla aku kira2 27 biji.kali ni dpt skit je sbb aku guna cup L.so cup dia besar..
then pkl 8.15 dpt msg suh blk.muffin pun dh sejuk.so dh smpi ms utk blk.tata..onion-head-emoticon-15

thanks sekali lagi nina..puasla melayan alya td.muffin eden pun sempat siap.bye..Monkey Icon

-Abid-

No comments:

Post a Comment