Friday, November 12, 2010

Generasi kelima??

Tgh duk tgk pic2 lama..aku terjumpa 1 pic yg diambil pada raya tahun 2008 klu x silap.aku ingt lagi tujuan gambar ni ditangkap katanya nk buat kenangan 4 generasi..nnti klu de generasi kelima tangkap gambar g sekali.
x taula sempat ke x ada generasi ke lima.moyang ku dh kehilangan dua org anaknya dalam masa setahun(2009).namun Allah masih memnjangkan usianya sehingga kini...nenek ku dh mula merisik2 bertanya bila aku nk berkahwin..hu3.sadis..aku cm bg jawapan mcm biasela..xde calon lg...hu3(^_^).
saya,mak saya,nenek saya,moyang saya
my great2 grandmother in year 2010










Semoga Allah memanjangkan usia insan2 yg ku sayang ini..harap2 unyang sempatla tgk piut dia.hu3...kalau umur aku panjang n berkahwin Insya Allah akan lahir generasi kelima...

-ABID-

No comments:

Post a Comment