Friday, November 12, 2010

Buang Tebiat..

11.11.2010
arini last paper final aku utk sem ni
paper investment analysis,walaupun paper tu aku pernah ambk sblm ni,namun ttp mencabar,sbb aku mmg sah2 dh lupa pe yg aku blaja,lg2 tang calculation tu..
gap dr 1 paper ke 1 paper yg terlalu jauh membuatkan mood ku utk study mmg lgsg x ada.aku start study utk paper IA tu pun mulai jam 9.30 pagi 11.11.2010.maka aku pun mula membaca pada kelajuan sederhana
semua slide yg aku ada.aku mmg x bajet nk score tang kira2 pun.so aku cm bc teori part je.tepat jam 12.30 tghari aku menyimpan semua nota2 ku dan menuju ke DC utk mkn.aku menikmati mknn sambil tgn masih x lekang dr membelek2 nota.cb utk mengingati mn2 formula.dan maklumat..
pkl 1.00 aku dh smpi kt DRMM.pny awal aku smpi,pun de ramai g org yg smpi g awal dr aku rupanya.nk msk exam mmbr2 aku yg chuak membuatkan aku turut merasa panik krn kekurangan data yg smpt di download ke kepala otakku.
msk dewan sejam pertama masa aku byk terbuang sbb aku tertido(tersenguk2) x smpt nk phm pun pe soalan yg aku bc.mmg cr nahas btul aku ni..pkl 3.15 aku g tandas sbb dh x larat nk thn  mata mengantuk...tgl lg 2 jam aku pun gorengla jwpn aku sepjg2nya
yg penting jawab suda...hu3.yg pasto part calculation aku x wat.formula sudah bercampur n aku pun dh konpius nk gn formula yg mn satu..tawakal ajela.
menurut kalender akademik result akan diumumkan pada 10.12.2010.jantungku berdegup laju..wahaha..x smpi sebulan je g.harap2 aku x dpt pape berita buruk.adei..


-ABID-

No comments:

Post a Comment