Thursday, October 14, 2010

stress tahap max...

dh lama aku x stress smpi mcm ni
pale sakit..badan sakit2 sumanya la nk sakit
lg wat sakit ntah bila ms ntah aku cakar badan aku ni..
bgn pagi time mandi tetiba je rs pedih. tgk2 de byk kesan cakar or calar2, de kt tgn,kaki n badan
dr mana plak dtgnye kesan ni sume?? mak aku ckp aku garu kot,x sedar...maybe kot..tp...ntahla...
knape sblm2 ni x ada plak.dh 2 bln xde jd mcm ni.kali ni de balik..apa puncanya ye?
duduk dikelilingi org tp rs sunyi, kenapa hal ni terjd?senang je..sbbnye msg2 x berkomunikasi..ko life ko, aku life aku..x jaga tepi kain org lain..tp klu dlm family mcmn plak??terlalu bz n penat, smpikan x larat nk berbual.so life yg berlalu hari2 semakin hambar  n membosankan..life mcm tu menjd penyumbang terbesar pd stress yg dihadapi oleh org mcm aku ni...BORING....

semalam test n quiz ME serentak, sehari sblm tu de presentation PD,n kena kondem pjg sgt, membuatkan aku menjd bertmbh stress. lg stress bila aku xleh jwb  soalan test tu.fuhh..mmg nak marah ni..dh study pun x phm2 g.slow btulla...countdown to final exam only 13 days left.assignment still de g x siap ni...replacement class pun de yg x abis g.mmg marvelous.org lain dh sibuk study week,kitaorg kls pun x abis g.terlalu byk lg yg perlu aku study.
Mak aku duk suruh g cr keje.*sigh*.keje makan gaji ni mmg bkn jiwa aku..
tp x taula klu akhirnya aku mengalah jgk dgn pujukan parents aku tu.or dunno so far aku still kabur...pe yg sebenar2nya ptt aku buat.i think maybe i should just find another job. which means...i'm outta here...da..

arini kerana stress dh menuju puncak, gara berlakunya pertengkaran di antara K VS I, aku dh buang masa n minyak dgn memandu kereta dr sg serai-kuang-sg buloh-saujana-alam jaya-puncak alam-kuang-sg serai.aku jalan2 sampaila fikiran aku tenang n aku x rs nk jd hulk brla aku blk. blk2 trus bkk kedai,apa pny kedai runcitla ni.bkk pun lbt

i really need a break...going for a vacation might help..but when to go?n where to go?
so far A,SZ,D n AZ byk membantu tnp sedar.dorg membantu meredakan stress aku.

smlm aku jd rindu..terlalu rindu kt amanina..rindu nk luangkan ms sama2 dgn dia.g jln2 sama2.RINDU...SGT...terlalu byk kenangan bersama...so utk menghilangkan rs rindu tu, aku tgk gmbr sama2 time blaja dl,time dia br tunang,gambar time dia kawen.hu3.missed our old time.skrg ni msg2 dh bz dgn life masing2.tetibe nyesal plak menolak tawaran dia n emi nk crkan calon utk aku dulu.(uish..gatai....) bila aku tgl kt umah sorg2 lg2 bila parents aku g bercuti berdua. mula la aku rs sunyi,xde mmbr nk layan aku borak or at least aku de nmpk org lain selain dr aku kt situ.
klu ada ms aku nk g ziarah dia n baby diala nnti.rindu melanda...nsb dia de gak dtg umah aku pas dia bersalin,klu x g la rindu x terubat.hu3.dl time dia duduk kt damansara damai bolehla aku g melawat dia, sbb dkt, skrg dia dh pindah ke sabak bernam balik..jauh tu...ni rindu bertandang ni msti gara2 rs kesepian n tension yg melanda, klu x aku xkn rs seteruk ni..
Harap2 fenomena stress ni x berlarutan begitu lama...klu x somebody please call 999.i rs nk jd hulk dh ni...Grrrr..

No comments:

Post a Comment