Thursday, April 7, 2011

MASA KECEDERAAN..

salam..
skrg ni musim exam so masing2 pun bz menyiapkan assignment n tugas2 lain..
x terkecuali aku..sejak dr awal bln mac lagi kesibukan aku dh bertmbh 2 kali ganda dr biase..sume lecturer pakat nk bg assignment..sume nk buat test..aku yg ambk smpi 5 subjek ni naik ponin pale nk membueknyo..
nsb x pengsan...wahaha..
jadual aku yg terkini..
ISNIN subjek IFM..smpila ni aku still x phm pe yg aku blaja dlm subjek tu..yg aku tau dia de kena mengena dgn FOREX. so bila ada assignment n test utk subjek ni aku akan dpt tgk rakan2 seperjuangan main pas2 kertas jawapan...(dlm hati berkata2 laaa...ingtkan aku sorg je yg blur dgn subjek ni, rupenye ramai lg..)

SELASA subjek Personal Finance.. so far ok la..markah aku insya allah lulus..aku berjaya phm 70% dr apa yg aku belajar.cm perlukan g 30% pemahaman utk make sure aku dpt sekurang2nye A

RABU subjek monetary Economy..ni 1 g subjek yg aku mcm phm..tp bila jwb exam..nmpknye aku mmg x phm..pe yg lecturer ni ajar kt dpn..aisey..mcm mn ni..time test aku intai mmbr sblh khusyu' menulis rupe2nya dia bwk toyol da..aku plak?? x berani nk meniru tkt kantoi..tp kdg2 tiru jgk..final nnti jgn mimpila..xde can nk meniru g..sifu tlg ajar sy..sy xnk repeat any paper....

KHAMIS subjek Report Writing skrg ni aku tgh gigih menyiapkan report n slide utk presentation setlh sebulan menebalkan muka g jupe org n wat survey. de org ingt aku salesgirl..hampeh..sabo jela..aritu dh submit dh draft kt lecturer tp kena reject bulat2 n kena REDO blk.hope draft kali ni diterima...riso plak aku nk present nnti..hope ok..n lecturer sudi bg group aku markah tinggi..coz subjek ni mn de final..klu aku kantoi kt present n report mmg hancurla hati n harapanku menjadi debu utk berangan dpt score subjek ni A sem ni...
semata2 nk siapkan subjek ni la smpi aku tumpang tido kt umah org..bwk bj siap2 kt dlm kete.pagi2 pas subuh trus bertolak blk umah then g keje..

JUMAAT subjek mandarin 3.skrg ni tgh writing test n listening test dan juga submit CD sketsa mandarin yg kitaorg berlakon aritu...asyik gelak aje sbb terslh buat..sampai x tido mlm duk nk menghafal skrip n menyebabkan aku mengantuk time drive...mujur x jd pape...sbb subjek ni gakla aku terpaksa tumpang tido bilik Aqilah kt asrama..mntk tlg kt dia utk wat cte pendek mandarin n ajar aku mcmn nk pronouns pinyin. Alhamdulillah la sketsa tu dh siap shooting tgl nk edit blk je.

life aku agak huru-hara gakla bila nk dkt final ni..dgn kejenye..kls gantinye..seminarnye..mcm2la..mujur x kawen g je..klu x sianla cik abg tgl kt umah sensorg.hu3..

-Abid-

No comments:

Post a Comment