Thursday, April 7, 2011

JGN BERI ALASAN LAGI..

kita mampu memberi 1001 alasan mengapa kita x boleh buat sesuatu perkara tu
padahal hakikatnye kita mampu buat bnd tu, cm kita ni je yg malas..selalu sgt bg alasan..
ini termskla aku..n the best part aku br sedar pasal bnd ni..
thanks to MHJ coz perli aku aritu...perli2 pun wat aku tersedar, so aku x kesah..
perlila lagi ye lain kali...dh lama sgt x g prog motivasi utk memastikan semangat n motivasi dlm diri aku ni sentiasa menyala...nmpknye aku kena bykkan dgr prog motivasi or at least bc buku motivasi ni..sbb makin lama aku rs makin malas nk study..makin malas nk meneruskn journey menuntut ilmu yg tgl x berapa tahun je lagi ni..
MHJ anda cabar saya untuk dapat pointer 3.5 kan sem ni..klu sy dpt cecah pointer tu...sila tuntut belanja dr saya k. coz so far still x nmpk g tnd2 yg aku akan dpt score pointer tu..wahaha sampai berani nk belanja org klu aku dpt pointer tu.huhuhu..
tp still blum terlbt utk aku ubah perangai n cara study...final x lama je lg ni..
counting down the days make me become so scared..
so pe g sedar diri sikit ye..jgn malas2 study.. n akhir kata...

PELAJAR CEMERLANG MENCARI JALAN, PELAJAR MALAS MENCARI ALASAN

so anda pelajar cemerlang ke x? klu anda pelajar cemerlang hentikanlah memberi 1001 alasan yg ntah dr mn dtgnye tu..

ALL THE BEST IN UR FINAL EXAM OK..

-Abid-

No comments:

Post a Comment