Wednesday, September 15, 2010

news update

selepas sekian lama aku x mengupdate blog semata2 sbb aku dh dpt hobi br iaitu membaca blog org lain.aku bleh abiskan ms berjam2 membc dr satu ke satu blog yg lain mengenai perkembangan org2 yg aku follow blognye.
semalam aku gatal tgn membuka emel lama dr si dia, membuatkan aku tetibe teringt blk pd kenangan lalu, laju je tgn mendail no tel dia, berbual beberapa minit sekadar bertanya khabar setlh hampir 2 thn tidak berhubungan. smpi skrg aku masih x tau punca megapa dia menghilang tanpa berita dulu. tp aku malas nk tny lebih2 sekadar mengucapkan selamat hari raya n mintak maaf je.
mlm td ketika membaca blog diari damia aku ternmpk 1 link yg menarik perhatian utk dibc, blog tu menceritakan mengenai sebuah keluarga yg tlh kehilangan anak perempuan dorg yg diberi nm alanna' qish. meskipun aku x pernah kenal dorg ni, hati aku berdetik membaca kisah mereka dr mula. dr sblm alanna' lahir sehinggalah dia menghembuskan nafas yg terakhir. terlalu sedih..klu aku sendiri menjd ibunya aku pun x sanggup melihat penderitaan yg dialaminya. namun alhamdulillah ada hikmah di seblk kejadian, kini keluarga tersebut berubah menjd insann yg lebih baik dr sebelumnya. sepjg aku membaca blog tersebut air mata x berhenti mengalir..x sedar jam dh menunjukkan pukul 2 pagi aku terus juga menghabiskan membaca. abis je bc aku mmsk tido..akibatnye...mata aku bengkak.huhuhu
lupa lak aku x septtnye trus tido slps menangis sejam x benti, arini dgn mata yg masih sembap n bengkak di sertakan dgn badan yg sakit2 x tau sbb pe, aku still jgk bkk kedai sbb klu x bkk kedai sape nk bg aku duit, x gitu..lgpun raya aritu dh kena kuar duit bg duit raya kt my kazen, so nk recover blk duit raya tu kenala meniaga at least 2 hari.he3. tp xpe perasaan memberi duit raya n menerima duit raya ni x sama. sape yg dh rs je yg tau.he3.
Buat keluarga adik alanna' semoga tabah n kuat menghaadapi hari2 mendtg. n tahniah krn anakmu dipilih sebagai bidadari syurga yg pastinya akan menanti ibu n ayahnya di syurga nnti.

arini kls mula mcm biase pas  bercuti selama seminggu..back to class...hu3.jupe blk kwn2 sekls, agak2 de x yg bwk kuih raya?ha3.arini dh start puasa xleh mls2 nnti berat nk ganti..nk bwk bekal pe ek g kls arini??...erm...
current status mmg xde mood. tp xleh malas2 ni nnti x dpt ijazah n pointer rendah.he3



No comments:

Post a Comment