Wednesday, January 6, 2010

masa utk rehat..

hari ni bgn pagi lbt, berat btul nk bgn sbb sakit kepala..maybe sbb mlm td tido pkl 3 pagi..septtnye time2 mcm tu klu bgn tahajud lg baik..tp aku berjaga sbb pale aku sakit n xleh tido..so aku bkk ym,kot2la ada kelawar2 yg x tido gak mcm aku.

dh bgn..sapu minyak angin..mkn ubat..kemas umah skit..masak nasi..ayam grg berempah..kangkung msk belacan..sup toufu telur..then makan..bg ikan makan..siram pokok..mandi..lepak dpn laptop..bkk FB..komen gmbr org..bc blog org..update blog sendiri..pergi pasar tlg ayah meniaga..ramai gakla org..alhamdulillah ayam habis dijual sblm pkl 9.30.apa lg bile ayam dh abis aku n mak aku pun angkat kaki.blahla pe lg..blk umah..mandi..bau dh x bleh blah..bau air ayam+bau air ikan org seblh yg aku terpijak td. org kte busuk.tp adik aku kte ni la wangi..bau duit..sbb klu x meniaga mn dtg duit buat belanja..ye x ye gak ckp dia tu.

skrg dh pnat..online FB..update blog..bkk ym..sementara tunggu mata mengantuk untuk tido, rasenye ckpla pe yg aku dh tulis kt sini setakat hari ni..smbg lg esk or lusa or tulat..
wassalam

No comments:

Post a Comment