Tuesday, January 5, 2010

kraftgn lg..

busy menggulung kertas2 majalah utk dijadikan kraftgn..smbil mengulung,smbil layan FB.since dh x keje ni..ni la aktiviti harian aku..

klu time keje dl jgn mimpila nk online.xde internet lgsg...kena block.skrg aku dh x risau klu2 lbt smpi keje n "thumbprint" x risau keje melambak kt ofis yg aku x siapkan lg,time kt ofis pun x pk lg dh assignment x siap lg, x print,x binding lg..sumenye blum..skrg ni aku bebas mengisi waktu terluang aku dgn aktiviti2 yg aku nk tanpa risau aku mencuri mse keje/dgn kate lain termakan gaji buta tanpa disedari..

bahaya klu termakan duit haram ni..dhla duit tu nnti jd darah daging kte sendiri.risau btul..tiap2 kali keje rse serba salah tu sentiasa ada..kot2la sepjg bekerja tu ada termkn duit yg x septtnye.

dh lbh sethn sebenarnye aku tglkn aktiviti membuat kraftgn ni.semenjak aku keje..dh x buat lgsg dh kraftgn2 ni.tp skrg dh x keje so..alang2 dh tau mcmn nk buat tu..smbg ajela buat..

No comments:

Post a Comment