Saturday, January 16, 2010

Haji Muda

pas aku bc buku ni hati aku terusik,rase x sabar2 nk g mengerjakan haji sementara umur masih muda ni.bersemangat..kumpulkan duit.step pertama yg plg pntg aku dh ambk iaitu mendaftar diri utk g haji.skrg yg pntg aku kena maintain bank in duit kt TH n klu de kelapangan nk g kursus haji.selama aku bc buku tu,aku cb membayangkan apa yg diceritakan oleh penulis,air amat aku x benti2 menitik.hati aku rse sayu sgt..walaupun aku x dpt rse tp aku cm membayangkan apa yg penulis ceritakan.aku dpt rasakan itulah perasaan ibu bapa ku ketika mereke pergi menunaikan hati pada musim haji baru2 ini.
lbh baik pergi haji ketika masih sihat dan muda,jika tunggu usia muda sudah tiada kudrat dan pelbagai masalah kesihatan.baik pergi pada usia muda.
YA ALLAH KAU PERMUDAHKANLAH AKU UNTUK SEGERA MENYAHUT SERUAN HAJIMU.AMIN

No comments:

Post a Comment