Tuesday, February 9, 2010

kenduri kawen efa

hari ni efa bakal menamatkan zaman bujang dia.x sangka sorg lg kawan aku menamatkan bertukar status jd isteri org.memandangkan kendurinye kt rawang aku pegila kan.aku dh plan nk g dgn zahirah,aku suh zahirah naik train trn kt stesen kuang, aku akan jeput dia dr sana.dlm pkl 2 ptg dia smpi di stesen kuang, so aku pun trus jeput dia, rupenye dia bwk hanisah sekali.aku bwk dorg lalu jln bristol.laluanye mcm F1 sape yg x pernah lalu situ mmg seriau n pening pnyela.tepat jam 2.35 kitaorg pun smpi di rumah efa.sng je nk cr umah dia sbb de banner yg tnjk jln.smpi kt umah dia aku tgk ramai gakla kwn2 aku yg dh smpi.terutama sekali dak perempuan.dak lelaki de 2 org je ridz dgn amir.yg len sume perempuan.kecoh gakla kenduri tu dgn gelagat kitaorg jejak kasih kt situ,maklumla dh lbh dr 5 thn x jupe.dh mcm reunion dh.msg2 dh berubah, de yg makin slim,de yg makin berisi.senang ati kot.biarla asalkan dorg bahagia.sblm blk aku smpt gak dgr dorg tny sape pasni????
wallahua'lam aku pun x tau
mcm biasela time kenduri2 mcm ni msti de soalan turn ko plak bile??
hahahaha no answer.. (^_^)

No comments:

Post a Comment