Thursday, October 13, 2011

SEMINAR MARKETING POWER OKTOBER 2011

Lama dh x update blog, since nothing interesting happen in my life


09/10/2011 (Ahad)
Aku g 1 seminar which is called SEMINAR MARKETING POWER OKTOBER 2011 oleh Dr Azizan B Osman bertempat di wisma MCA, Jalan Ampang. since seminar ni interesting aku rs aku nk share about this seminar kt kengkawan yg dh sedia jd usahawan n nk memajukan lg perniagaan yg sedia ada. org kata "The more u give, the more u get" rite.


actually seminar ni mak aku yg beriya2 suh aku g dgn kwn aku yg mmg ambk marketing ni dgn harapan dia dpt bg kitaorg plan or any ideas how to improve our business.walaupun terpaksa pegi since its sunday n ari ahad je kot aku cuti.tp... its for my own sake n x baik lawan ckp mak kan.so pegi jela..grin Yolks Emoticons


plan asal aku akan g ke seminar tu dgn mak aku n kwn aku ni la,
but.. plan kena tkr last minute coz mak aku kena tlg ayah aku meniaga kt pasar pagi tu.
so.. by hook or by crook aku kena gak pegi, maklumla duit dh byrkan. walaupun xdela mahal tp ckpla utk belanja tol n mkn aku 5 hari.


KL bknlah tmpt aku so aku bersiap awal nk pegi prog, pkl 7 dh siap, 
since aku dh janji nk pegi dgn kawan aku bersama2 so kenala p jeput dia kt umah dia dl
tp dia lbt...+ kitaorg sesat skit.. so end up kitaorg lbt smpi then terpaksala menempuh jem yg teruk menuju ke wisma MCA (ni sume sbb org2 yg nk g program Dr. Azizanla ni x psl2 jln jem teruk kt situ).onion-head-emoticon-17
kitaorg parking kat KLCC sbb saje je nk exercise jalan kaki skit maklumla duk keje office ni mana bersenamkan...
sampai2 je tgk manusia punyala ramai..register then join yg lain kt dlm dewan yg tgh senam AEROBIC di bawakan oleh YM Tengku Norihan ni FB dia-> click sini
tp aku x join senam sbb x sempat, msk2 je dhnk abis so x smptla nk panaskan badan...
yg paling x best sbb kitaorg lbt dpt seat belakang sekali,nampak pale org je.huh..x x Yolks Emoticons
so, aku pun suruhla kawan aku ni p survey kalau2 ada any available seat kt dpn tu, biar jelas sikit pemandangan. Alhamdulillah dpt gak seat agak depan n pandangan lebih jelas.tula sape suh dtg lbt.padan muka 154218d4msk2 je dewan Dr. Azizan Osman (DOA) x bg duduk, dia suh berdiri n dia ada reason dia sendiri then bila dia bg kitaorg duduk dia suruh duduk dgn gembira. then, dia bg masa 60 saat utk semua org tangkap gmbr n tag kt FB.aku yg xde hp canggih n sah2la mmg xde FB mobile just duduk diam2 n tgk kamera2 canggih yg dikeluarkan...aku xde gmbr nk share, aku cm ada gmbr ni je.hu3
have a nice day Yolks Emoticons


seminar start agak lbt coz ramai g yg x masuk kt dlm dewan. Kesimpulan yg aku dpt seminar ni quiet interesting.tp kalau nk tau lebih lanjut kenala pegi seminar dia sendiri or klik je kt sini.
After abis seminar everyone berebut nk dptkan cenderahati n CD percuma aku antara org2 yg berebut tula n aku dh dgr dh CD tu, berbaloila bersesak2 beratur utk redeem CD tu ahad aritu.
Pas abis seminar tu aku dgn ecitednye pegi register utk next seminar which is "Advanced Marketing Power" dari 28 - 30 Okt. 
seminar 3 hari tu..dh lama aku x g seminar2 ni..walaupun sblm aku register x taula bape ratus kali aku pk utk join.hu3
untuk sesuatu yg besar kita perlu korbankan yg kecil so..aku rs ini first step yg aku kena ambk sblm aku sblm fully take over bisnes mak aku skrg.


erm..tp kali ni aku akan pergi seorg diri n i guess this time i have to used Public Transport coz aku dh xde driver nk bwk aku g sana.ho3.harap2 berbaloila aku korbankan 3 hari dtg seminar tu nanti.
so pade sesape yg akan pegi seminar tu nnti. C U THERE..Monkey Icon



"Semoga anda terus kaya & berjaya!"-(aku suka bila dgr DAO sebut words ni)
-Abid-

No comments:

Post a Comment