Friday, November 11, 2011

Hari terakhir Advanced Marketing Power di Wisma MCA, Jalan Ampang, KL

30/10/2011
Hari terakhir seminar AMP
cewah hari ni mcm biase sampai awal n dtg dgn penuh semangatonion-head-emoticon-15
x  sangka sekejap je masa berlalu dh hari terakhir seminar
macam biase bersesak2 nk msk dewan.
hari terakhir ni aku dh dpt beberapa org kenalan
so dh pakatla konon2nya nk duduk dgn dorg  ni
tp last2 bila dh bertolak2 nk msk dewan tu aku dh dorg2 ni dh terpisah baris
tp still duduk dekat2la.2 row di depan

so mcm biase pagi ini dimulakan dgn senam aerobik.
WTF
paling aku ingt chicken dance


music dia sama mcm dlm video ni

tp dia pny dance xdela mcm ni.bdk2 ni main hentam je.hu3
sampai skrg aku still buat chicken dance ni bila stress.pass buat chicken dance tu hilang trus stress sbb dok gelakkan diri sendiri je.hu3

hari ni DAO mmg byk menghabiskan menurutkan tips2 n cara marketing yg sgt byk.ada 200++ tips yg dia bg kesemuanya.ada yg x memerlukan kos pun.yg penting TINDAKAN je.

ptg tu plak dia byk panggil org2 yg mempunyai kelebihan dlm bidang masing2 bg talk.

aku rs cam nk ambk sume je.tp aku mn de duit.so aku x ambk pun.aku just register utk program PLATINUM je.tu pun byr deposit je.nk byr Lump Sum mmg nan hado nye..

Program Eksklusif Platinum ni  terdiri daripada empat (4) program utama iaitu Train the Trainer (TTT), Retire Young Retire Rich (RYRR), Rahsia Kuasa Minda Jutawan (RKMJ) dan Master Your Business (MYB).


 Tarikh-tarikhnya program adalah seperti berikut:
PROGRAM
TARIKH
TRAIN THE TRAINER
8 - 12 DISEMBER 2011
RETIRE YOUNG RETIRE RICH
19 - 22 JAN 2012
RAHSIA KUASA MINDA JUTAWAN
23 - 26 FEB 2012
MASTER YOUR BUSINESS
MAY 2012




harap2 time program tu bkn time aku de paper final exam.specially yg RYRR date tu mmg musim exam final.

Balik dr program tu. mmg bersemangat gila n de mcm2 idea kt dlm kepala.tp nk buat yg mn satu dl x tau.hu3
kena tulis cepat ni.karang hilang plak idea tu sume.hi3big-black-eyes

k la tu saja utk kali ni.any update akan di update lagi.tu pun kalau rajinlaMonkey Icon
P/S: Tgh countdown hari tua ni.birthday DAO 14/11 aku plak sehari kemudian.hu3in-love


-Abid-

No comments:

Post a Comment