Friday, November 11, 2011

Hari kedua Advanced Marketing Power di Wisma MCA, Jalan Ampang, KL

29/10/2011
kepala masih berat, makan utk alas perut then makan ubat.
semangat ni nak teruskan kelas dgn DAO

sampai kt wisma MCA org dh ramai,tp steady je berdiri kt depan pintu.aku pun sama
join dorg berdiri utk merebut barisan paling hadapan.
maklumla aku ambk pakej VIP je bkn diamond so kena agresif skitla time nk masuk
dewan tu once dia bukak je pintu, semua org berpusu-pusu masuk, org tolak aku n terpijak sandal yg aku pakai menyebabkan sandal aku putus n jd mulut buaya kt belakang.haru betul..Tp Alhamdulillah aku dpt duduk kt barisan kedua dr depan.jelas pandangan mata aku,semalam aku duduk seat baris kelapan,so byk nmpk pale org je pun.
tp disbbkn oleh sound sistem yg bgs aku dpt dgr dgn jelas setiap patah yg disampaikan

mula2 masuk dewan sempat bersalam2 n berkenal2an dgn kawan baru dan jgn lupa namecard exchange.
aku dpt rs yg hari ni kiri n kanan aku termskla org dpn sgtla bersemangat n berkobar2 nk jadi kaya n x sabar2 nk tunggu lg ilmu yg DAO akan bagi. berbanding mereka2 yg duduk di sebelah aku semalam

Macam biase Aerobik time. aku dh mula suka chicken dance.klaka n cute tp yg pntg best...
lepas abis aerobik DAO akan masuk n dia msti akan lompat2 kt atas stage tu.BOLEH BAYANGKAN X ORG SEBERAT 123KG MELOMPAT KAT ATAS STAGE?tp GILA LA dia boleh melompat tu.KAU ADA??..

Program berjalan dgn semangat yg luar biasa.aktiviti n info yg bkn biase2
dewan tu dipenuhi dgn aura2 +ve.semua org mmg sgt bersemangat
mmg best..sgt FEEL...
byk sgt ILMU yg dia share tinggal pilih je mana 1 nk buat.

sepjg program aku memilih utk x bergerak ke mana2 smpila program tamat.
sepanjang program kata2 yg berulang kali disebutkan kepada org sebelah ialah SAYA KAYA DAN BERJAYA.AMIN...semoga kita semua sama2 kaya dan berjaya....

ptg tu Afdlin dtg, sempat gak tu promote kumpulan BOBOI utk rancangan Maharaja Lawak Mega.mmg klakala BOBOI...smpt gak aku snap gmbr afdlin, tu pun sekeping je, byk pun.hu3

sblm balik aku sempat singgah kat LifeRich utk check aura. Dr Asri cakap aura aku kuat.cecah 90 compare  dgn org lain yg cm 30-60 sahaja. n bidang yg paling sesuai dgn aku adalah bisnes n pjg lagila penerangan dia.
kesimpulan yg dpt aku buat adalah aku mmg dh berada di landasan yg betul which is do a business instead of keje makan gaji dgn org.
ptg tu aku sampai lambat coz pkl 7.30 br aku naik train tu pun bersesak2 mcm biase.
sampai kt umah pe g masa utk beradu.nite2 all..Emoticon

-Abid-

No comments:

Post a Comment